سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهکار پاناسونیک در کلاس درس و اتاق سمینار

نظر

راهکار استفاده از ویدئو پروژکتور پاناسونیک در کلاس درس و اتاق سمینار

کلاس درس و اتاق سمینار

بهینه سازی ارتباط بصری با استفاده از صفحات نمایش متعدد


اهمیت تعداد و محل قرار گیری صفحه نمایش ها در از بین بردن نقاط کور
----------------------------------------------------------------------------
شکایتی که اغلب از سوی دانش آموزان مطرح می شود آن است که صفحه نمایش نسبت به جایی که آنها نشسته اند به خوبی قابل مشاهده نیست. در فضایی که امکان مشاهده ضعیف است، حفظ تمرکز دانش آموزان کار سختی خواهد بود.

اهمیت تعداد و محل قرار گیری صفحه نمایش ها در از بین بردن نقاط کور اهمیت تعداد و محل قرار گیری صفحه نمایش ها در از بین بردن نقاط کور

چندین صفحه نمایش مطابق با ابعاد و شکل کلاس نصب می گردد. تعداد مناسبی از نمایشگر دید خوب از هر نقطه از کلاس را به سهولت تضمین می کند. علاوه بر این، روشنائی بالا و تکنولوژی عالی در ایجاد تصویر ویدئو پروژکتور های پاناسونیک نیز به سهولت در مشاهده ی تصاویر کمک خواهد کرد.


نمایش در پشت کلاس به عنوان مرجع سخنران برای بهبود جریان سخنرانی
--------------------------------------------------------------------------------
هنگامی که سخنران در طی سخنرانی مجبور است به مطالب در حال نمایش رجوع کند، باید مدام پشت به دانش آموزان نماید که این امر نظارت بر کلاس را دشوار می کند.

نمایش در پشت کلاس به عنوان مرجع سخنران برای بهبود جریان سخنرانی نمایش در پشت کلاس به عنوان مرجع سخنران برای بهبود جریان سخنرانی
اما اگر همان تصاویر در پشت کلاس نیز نمایش داده شود، سخنران هم می تواند تماس چشمی با دانش آموزان را حفظ کرده و کلاس را کنترل کند و هم مطالب را به لطف روشنائی بالا و تولید رنگ عالی ویدئو پروژکتورهای پاناسونیک به سهولت حتی در اتاق روشن مشاهده نماید.

ویدئو پروژکتورهای مناسب برای این راهکار
--------------------------------------------
ویدئو پروژکتورهای قابل نصب