سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نگهداری آسان ویدئو پروژکتورهای پاناسونیک در دانشگاه ها – 3

نظر


نگهداری آسان و بدون دردسر ویدئو پروژکتورهای پاناسونیک
نگهداری از فیلتر ویدئو پروژکتورهایی که در سقف نصب شده اند، کار سختی است، آیا پاناسونیک برای آن راه حلی دارد؟

پاناسونیک سیستم های فاقد فیلتر و با چرخه جایگزینی بالا را ارائه داده است که این امر نیاز به تعمیر و نگهداری را کاهش می دهد.

مدل های مقاوم در برابر گرد و غبار، ورود حتی ذرات ریز گرد و غبار به داخل بلوک نوری را با دشواری مواجه خواهد کرد، به طوری که می توان آنها را در شرایط محیطی مختلف استفاده کرد. ویژگی های زیر به کاهش بار تعمیر و نگهداری کمک خواهد کرد.

ویدئو پروژکتورهای مبتنی بر لامپ

فیلتر های با طول عمر بالا که شامل تمیز کننده ی خودکار و فیلتر سازگار با محیط زیست هستند در برخی از مدل ها موجود می باشند.

ویدئو پروژکتورهای سری Solid Shine ویدئو پروژکتورهای مبتنی بر لامپ ویدئو پروژکتورهای سری Solid Shine ویدئو پروژکتورهای مبتنی بر لامپ


فیلتر های سازگار با محیط زیست(تصویر سمت راست): فیلترهای سازگار با محیط زیست دارای فیلتر میکروکات الکترواستاتیک است که با استفاده از اثر یونی ذرات گرد و غبار را جمع آوری می کند. همراه با کابینت ضد گرد و غبار استفاده طولانی مدت حتی در شرایط سخت را فراهم می کند
فیلتر های با تمیزکننده خودکار(تصویر سمت چپ): ACF (تمیز کننده خودکار فیلتر) هنگامی که تجمع گرد و غبار را تشخیص دهد در فواصل زمانی از پیش تعیین شده باد به فیلتر زده و آن را تمیز می کند.

ویدئو پروژکتورهای سری Solid Shine

ویدئو پروژکتورهای سری Solid Shine پاناسونیک با منبع نور ترکیبی LED/Laser به دلیل طراحی دقیق اپتیک مهر و موم شده، مشکل جایگزینی فیلتر نخواهند داشت. این امر نگهداری از آن را آسان تر کرده است.
ویدئو پروژکتورهای سری Solid Shine ویدئو پروژکتورهای مبتنی بر لامپ سیستم فاقد فیلتر در این مدل ها هیچ فیلتری وجود ندارد، این بدان معناست که شما بدون نیاز به هیچ گونه نگهداری تا 20,000 ساعت، از کیفیت و روشنائی تصویر لذت خواهید برد.