سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ارتقاء سطح آموزش برای سخنرانان / دانشجویان دانشگاه ها - 3

نظر


ارتقاء سطح آموزش برای سخنرانان و دانشجویان دانشگاه ها

استفاده از رایانه های با صفحه نمایش بزرگ به سرعت در حال رشد است، با این وجود هنوز بسیاری از ویدئو پروژکتورها از آن پشتیبانی نمی کنند. هنگامی که محتوای صفحه نمایش گسترده بر روی صفحه نمایش با نسبت 4:3 متعارف نمایش داده می شود، گاهی اوقات طرفین تصویر بریده می شود و یا کیفیت تصویر با توجه به وضوح ناکافی خراب می شود. این امر می تواند یک مشکل عمده باشد. همین مشکل با نمایش محتوای DVD و Blu-ray نیز وجود خواهد داشت.
هنگام استفاده از ویدئو پروژکتور با نسبت تصویر 4:3، تصویر تمام صفحه را نگرفته و کوچک می شود.

حل این مشکل با ویدئو پروژکتور های پاناسونیک !
پیشنهاد ما ویدئو پروژکتورهای جدید با صفحه نمایش گسترده نظیر مدل های WUXGA است، که از آخرین PC های با صفحه نمایش عریض پشتیبانی می کنند.
علاوه بر مدل های با رزولوشن WXGA برای مشاهده ی منابع PC با صفحه نمایش عریض معمول، مدل های جدید با رزولوشن (1200*1920 با نسبت تصویر 16:10) WUXGA که داده هایی نظیر محتوای Blu-ray را پشتیبانی کرده و مدل هایی که با رزولوشن بالای WUXGA کامپیوترها با صفحه نمایش عریض سازگار هستند، عرضه شده اند. محصولات حال حاضر پاناسونیک از رنج وسیعی از منابع با صفحه نمایش گسترده پشتیبانی می کند.
ویدئو پروژکتورهای جدید با صفحه نمایش گسترده

مقایسه ی صفحه نمایش 4:3 و صفحه نمایش گسترده
ویدئو پروژکتور با نمایش تصاویر در ابعاد وسیع بر روی تمام صفحه، تصویر را با کیفیت اصلی نمایش خواهد داد.
مقایسه ی صفحه نمایش 4:3 و صفحه نمایش گسترده



ارتقاء سطح آموزش برای سخنرانان / دانشجویان دانشگاه ها - 2

نظر


ارتقاء سطح آموزش برای سخنرانان و دانشجویان دانشگاه ها
وقتی که جزئیات تصاویر به صورت واضح قابل مشاهده نیستند، جذابیت آنها بسیار کاهش می یابد.
وقتی از ویدئو پروژکتور به عنوان ابزار آموزشی جهت نمایش آثار هنری نظیر نقاشی، عکس و فیلم، استفاده می شود، اگر به دلیل کیفیت ضعیف تصاویر، رنگهای اصلی و جزئیات به خوبی نمایش داده نشوند، ارزش واقعی آن اثر هنری انتقال داده نشده است. همچنین لازم است که برای دانشجویانی که با تصاویر پیشرفته آشنا هستند از تصاویر با کیفیت بالا در کلاس استفاده شود. ابزار کمک آموزشی با کیفیت تصویر ضعیف، تا حد زیادی سطح درک و بهره ی آنها را کاهش می دهد.

حل این مشکل با ویدئو پروژکتور های پاناسونیک !
آخرین فناوری ها، نمایش تصاویر همانند تصویر واقعی را امکان پذیر ساخته است.
طراحی کیفیت بالا و تکنولوژی های پیشرفته تصویر پاناسونیک با یکدیگر برای داشتن تصویر عالی ترکیب شده اند.

Full HD و کیفیت بالا WUXGA
در پاسخ به افزایش محبوبیت تصاویر بزرگ، پاناسونیک طیف وسیع رزولوشن ‎WUXGA (1,920 x 1,200-pixel)‎ و ‎Full HD (1,920 x 1,080-pixel)‎ را برای پروژکتورهای صفحه گسترده خود با قابلیت نمایش تصاویر با رزولوشن بالا در نسبت 16:10، ارائه داده است.
مدل های با رزولوشن ‎WUXGA (1,920 x 1,200-pixel)‎ و ‎Full HD (1,920 x 1,080-pixel)‎ تصاویر دقیق با جزئیات ریز و پیچیده را نمایش می دهند.
Full HD و کیفیت بالا WUXGA

پردازنده وضوح جزئیات
مدار پردازشگر پیشرفته انحصاری پاناسونیک، محدوده فرکانسی سیگنال های ویدئویی هر کدام از نماها را به وسیله استخراج داده ها در توزیع اجزای فرکانس های بالا، متوسط و پائین آنالیز کرده و خروجی بر اساس جزئیات دقیق را تولید می نماید. تصاویر بدست آمده بسیار طبیعی، روشن و واضح خواهند بود.

پردازنده وضوح جزئیات

تقویت کننده RGB
تقویت کننده ی RGB در ویدئو پروژکتورهای مبتنی بر لامپ یک تراشه ی DLP، با دو ویژگی خود، به طرز چمشگیری کیفیت تصاویر را بهبود می بخشد. اولین ویژگی، فناوری اختصاصی کنترل وضوح رنگ است که جهت بهینه سازی مناطق مختلف چرخه رنگ استفاده می شود. ویژگی دوم، سیستم جدید مدولاسیون لامپ است که به صورت جداگانه شدت رنگ های قرمز، سبز، آبی، سفید را در چرخه رنگ کنترل می کند. تقویت کننده ی RGB، با سطح بالایی از روشنائی و تولید رنگ، به تصاویر با کیفیت عالی دست یافته است.
علاوه بر این، مدل های مجهز به تقویت کننده ی داینامیک، تصاویر را فریم به فریم آنالیز کرده و خروجی لامپ را مطابق با هر صحنه مدوله می کند. این امر موجب دستیابی به روشنائی مطلوب و تولید رنگ عالی برای طیف وسیعی از صفحه نمایش شده است.



ارتقاء سطح آموزش برای سخنرانان / دانشجویان دانشگاه ها - 1

نظر


ارتقاء سطح آموزش برای سخنرانان و دانشجویان دانشگاه ها
در ویدئو پروژکتورهای معمول، اگر پرده کشیده نباشد و یا چراغ ها خاموش نباشند، تصاویر واضح نخواهند بود.
زمانی که شما به زحمت کشیدن و کنار زدن پرده و خاموش و روشن کردن مداوم چراغ فکر می کنید قطعاً به این نتیجه می رسید که از ویدئو پروژکتوری استفاده کنید که بتوان آن را در اتاق روشن به کار گرفت. با این حال تصاویر ویدئو پروژکتورهای معمول در روز و یا زمانی که اتاق کاملاً تاریک نیست، واضح نبوده و مشاهده ی آن دشوار خواهد بود.
اگر قرار باشد اطلاعیه ها و برنامه های دانشگاه در مکان های روشن مانند کافه و کتابخانه نمایش داده شود، دانشجویان به درستی از آن مطلع نخواهند شد.

حل این مشکل با ویدئو پروژکتور های پاناسونیک !
برای حل این مشکل باید از ویدئو پروژکتورهای پاناسونیک که به منظور ارائه تصاویر واضح و روشن حتی در روشنائی روز طراحی شده اند، استفاده کنید. تابع تنظیم خودکار تصویر، با توجه به شرایط محیطی، نور تصویر را تنظیم کرده و مشاهده ی آن را آسان می کند.

ویدئو پروژکتورهای پاناسونیک در سطوح مختلف روشنائی متناسب با نیاز کلاس های مختلف ارائه می شوند.
مدار سیستم دید در روز که به تولید تصاویر واضح در اتاق های روشن منجر می شود، در ویدئو پروژکتورهای سطح بالای پاناسونیک قرار داده شده است. علاه بر این، حسگر نور محیطی تعبیه شده در آن، به طور خودکار روشنائی اتاق را تشخیص داده و ویژگی دید در روز پایه و پیشرفته در مدل های مناسب برای کلاس های متوسط و کوچک، با توجه به روشنائی اطراف، به طور خودکار روشنائی و کنتراست را تنظیم می نماید.
این باعث می شود تصاویر نمایش داده شده حتی در فضاهای روشن، کاملاً واضح بوده، به طوری که بتوان آنها را به عنوان Digital Signage در مکان هایی مانند کتابخانه و کافه استفاده کرد.


ویدئو پروژکتورهای پاناسونیک در سطوح مختلف روشنائی


ویدئو پروژکتور سازگار با محیط زیست پاناسونیک برای دانشگاه ها

نظر


سازگاری با محیط زیست ویدئو پروژکتورهای پاناسونیک
مقدار برق مصرف شده توسط هر ویدئو پروژکتور زمانی که تعداد زیادی ویدئو پروژکتور نصب شده در چندین ساختمان دارید می تواند عامل عمده هزینه ها باشد.
مقدار برق مصرف شده توسط هر ویدئو پروژکتور زمانی که تعداد زیادی ویدئو پروژکتور نصب شده در چندین ساختمان دارید می تواند عامل عمده هزینه ها باشد. این باعث می شود انتخاب ویدئو پروژکتورهایی با مصرف انرژی کم، اهمیت یابد.
برق مصرفی، انتشار گاز CO2 را نیز افزایش می دهد، صرفه جویی در انرژی مسئله ی است که از منظر حفاظت از محیط زیست نیز نباید نادیده گرفته شود. حتی برق مصرفی 50 وات می تواند تا بیش از 30 کیلوگرم از انتشار گاز CO2 جلوگیری نماید.*
* بر اساس اطلاعات وزارت محیط زیست ژاپن

حل این مشکل با ویدئو پروژکتور های پاناسونیک !
پاناسونیک در هر دو معقوله ی طراحی محصولات و تولیدات بر مبنای به حداقل رساندن اثرات زیست محیطی فعالیت می کند.

-طراحی براساس صرفه جویی در انرژی
-طراحی زیست محیطی

طراحی براساس صرفه جویی در انرژی
_____________________________

منبع نور بسیار کارآمد
______________

مقایسه ی مدل های با لامپ UHM و زنون
ما موفق شده ایم که برق مصرفی را نسبت به میانگین ویدئو پروژکتورهای مقیاس بزرگ به ویژه مدل هایی با لامپ زنون، کاهش دهیم. پاناسونیک توانسته با استفاده از طراحی لامپ با بازده بالای اختصاصی خود، به عمر طولانی و توان مصرفی کم دست یابد.
مقایسه ی مدل های با لامپ UHM و زنون

مقایسه ی سری Solid Shine با مدل های معمولی LCD
منبع نور ترکیبی LED/Laser در ویدئو پروژکتورهای سری Solid Shine مصرف برق را نسبت به ویدئو پروژکتورهای مبتنی بر لامپ معمولی کاهش می دهند.
مقایسه ی سری Solid Shine با مدل های معمولی LCD

تکنولوژی دید در روز
تکنولوژی دید در روز قابلیت دیدن تصاویر حتی در روشنائی روز را امکان پذیر می نماید. از آنجا که این تکنولوژی قابلیت دید را بدون افزایش خروجی لامپ بالا می برد، به کاهش مصرف برق کمک می کند.
تکنولوژی دید در روز

قابلیت ذخیره خودکار برق
همه ی ویدئو پروژکتور های پاناسونیک به قابلیت ذخیره ی خودکار برق مجهز هستند که زمانی که هیچ سیگنال ورودی وجود ندارد و ویدئو پروژکتور در حالت آماده به کار قرار دارد، فعال می شود.

قابلیت مدیریت ECO
در مدل های با قابلیت مدیریت ECO، تنها با زدن کلید ECO بر روی ریموت کنترل آن، به طور خودکار برق مصرفی را کاهش می دهند.

ON/OFF سریع
تکنولوژی دید در روز قابلیت دیدن تصاویر حتی در روشنائی روز را امکان پذیر می نماید. از آنجا که این تکنولوژی قابلیت دید را بدون افزایش خروجی لامپ بالا می برد، به کاهش مصرف برق کمک می کند.
ON/OFF سریع

اتلاف حرارت پائین
تکنولوژی دید در روز قابلیت دیدن تصاویر حتی در روشنائی روز را امکان پذیر می نماید. از آنجا که این تکنولوژی قابلیت دید را بدون افزایش خروجی لامپ بالا می برد، به کاهش مصرف برق کمک می کند.
سیستم خنک کننده لوله های حرارتی در ویدئو پروژکتورهای LED/Laser، دمای داخلی بالا رفته ی ویدئو پروژکتور را سرکوب کرده و موجب بهره برداری پایدار آن می شود. از آنجا که درجه حرارت محیط را تحت تاثیر قرار نمی دهد هیچگونه نیازی به سیستم تهویه مطبوع و تعدیل دما نداشته و محیطی امن و راحت برای دانشجویان فراهم می کند.
پروژکتورهای LED/Laser اختلاف دمای 7.5 درجه ی سانتیگراد با ویدئو پروژکتورهای مبتنی بر لامپ معمولی، وقتی که هر دو برای 5 ساعت در دمای اتاق استفاده می شوند را دارند.
اتلاف حرارت پائین

اتلاف حرارت پائین

طراحی زیست محیطی
_________________

مطابقت با استاندارد RoHS
همه ی ویدئو پروژکتورهای پاناسونیک مطابق با استاندارد RoHS هستند. با استفاده از ابزار تست بسیار پیشرفته، کلیه ی مراحل تولید برای حصول اطمینان از سازگاری سیستم ساخت، چک می شود.
مطابقت با استاندارد RoHS

فاقد جیوه
ویدئو پروژکتورهای مبتنی بر لامپ معمول، از لامپ های حاوی جیوه استفاده می کنند. ویدئو پروژکتورهای Solid Shine پاناسونیک، از منبع نور ترکیبی LED/Laser استفاده می کنند. LED یک نیمه هادی است و نور توسط ترکیب مجدد سوراخ ها و الکترون ها، تولید می شود، بنابراین به جیوه نیاز نخواهد داشت.
ویدئو پروژکتورهای Solid Shine پاناسونیک یک راهکار سازگار با محیط زیست و فاقد جیوه را ارائه می دهد.
فاقد جیوه



نگهداری آسان ویدئو پروژکتورهای پاناسونیک در دانشگاه ها – 5

نظر


نگهداری آسان و بدون دردسر ویدئو پروژکتورهای پاناسونیک
ویدئو پروژکتورها به برق اصلی متصل هستند و ما نمی توانیم منتظر بمانیم تا پس از استفاده خنک شوند.

ویدئو پروژکتورها به برق اصلی متصل هستند و ما نمی توانیم منتظر بمانیم تا آنها پس از استفاده خنک شوند. به دلیل اینکه داخل ویدئو پروژکتور پس از استفاده هنوز گرم است، فن به کار خود جهت خنک کردن آن ادامه خواهد داد. اساتید به دلیل مشغله ی کاری بدون اینکه منتظر خنک شدن آن بمانند، آن را خاموش می کنند.

حل این مشکل با ویدئو پروژکتور های پاناسونیک !
پاناسونیک ویژگی هایی ارائه داده که به شما اجازه می دهد تا ویدئو پروژکتور را به سرعت خاموش کنید.

ویدئو پروژکتورهای سری Solid Shine
ویدئو پروژکتور با منبع نورترکیبی LED/Laser به سرعت شروع به کار کرده و به سرعت نیز خاموش می شود.

ویدئو پروژکتورهای سری Solid Shine

در این ویدئو پروژکتورها تصاویر تقریباً بلافاصله نمایش داده می شوند. همچنین هیچ زمانی صرف خنک کردن دستگاه قبل از خاموش شدن نخواهد شد و شما می توانید بدون نیاز به زمان، ویدئو پروژکتور را به دفعات خاموش و روشن کنید. این بدان معناست که زمان زیادی صرف خاموش و روشن شدن ویدئو پروژکتور نخواهد شد.

ویدئو پروژکتورهای مبتنی بر لامپ
پاناسونیک ویدئو پروژکتورهای مبتنی برلامپ خود با قابلیت خاموش کردن مستقیم را ارائه کرده است.

ویدئو پروژکتورهای مبتنی بر لامپ

با این قابلیت برای کار کردن سیستم خنک کننده پس از استفاده از ویدئو پروژکتور، حتی اگر کلید برق بلافاصله خاموش شود، از برق داخلی ذخیره شده در آن استفاده می شود. از آنجا که این تابع در صورت قطع برق کار می کند، قابلیت اطمینان را با به حداقل رساندن احتمال خرابی ناشی از قطع برق، افزایش می دهد.