سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جنبش سبز پاناسونیک در نخستین میراث جهانی طبیعی - فرهنگی ویتنام

نظر

در بیست و سوم ژانویه 2015، مجموعه مناظر Trang به عنوان اولین سایت میراث جهانی در ویتنام ثبت جهانی شد و به آن گواهینامه اهدا گردید.
به عنوان بخشی از این رویداد، شرکت پاناسونیک ویتنام، وزیر محیط زیست و منابع طبیعی و سازمان یونسکو به طور مشترک فعالیت های آموزشی زیست محیطی یکپارچه ای را برای بیش از 600 نفر برپا کردند.
فستیوال کاشت درخت "پاناسونیک برای ویتنام سبزتر" به منظور تشویق کارکنان این شرکت برای تعامل با شهروندان محلی از طریق یک فعالیت مشترک برگزار گردید.
این جشنواره بخشی از چارچوب فعالیت های ECO با هدف افزایش آگاهی زیست محیطی جامعه و بهبود شیوه زندگی مردم بود. 30.200 درخت در این فستیوال کاشته شد. در چهار سال گذشته نیز مجموع درخت های کاشته شده به 70.000 رأس می رسید.
علاوه بر این، 100 دانش آموز محلی نیز در کلاس و کارگاه آموزشی یک روزه ی محیط زیست میراث جهانی شرکت کردند. به دانش آموزان مواردی همچون اهمیت حفظ محیط زیست میراث جهانی نظیر مجموعه مناظر Trang و اینکه چگونه می توانند به سهم خود در حفظ محیط زیست کوشا باشند آموزش داده شد.
در این کارگاه دانش آموزان یاد گرفتند که چگونه بطری های دور انداخته شده برای مونتاژ خودروهای هیبریدی که بر مبنای باطری های خورشیدی طراحی شده اند، استفاده می شود.
پاناسونیک امیدوار است از طریق چنین تجارب یادگیری عملی، موجب ایجاد جرقه ای در افکار و ترویج تفکرات نقادانه در نسل جوان به منظور کاهش ضایعات و زباله های تولید شده به ویژه در مناطق گردشگری پر بازدید باشد.
به منظور افزایش اطلاع رسانی زیست محیطی به عموم مردم، پاناسونیک با همکاری یونسکو نمایشگاه عکسی با عنوان "کشف شگفتی میراث جهانی" نیز بر پا کرد تا بتواند از این طریق مردم را با راههای حفاظت از محیط زیست آشنا نماید.

پاناسونیک



ابداعات دوباره ی پاناسونیک برای تجربه خرید در عصر دیجیتال

نظر

مجمع و نمایشگاه سالانه ی اتحادیه ملی خرده فروشی (NRF) با نام مستعار "نمایشگاه بزرگ خرده فروشی" رویداد شاخص این سازمان است که همه ساله در Javits center در شهر نیویورک برگزار می شود. از 11 تا 13 ژانویه 2015، نمایشگاهی برای تکنولوژی ها و راهکارهای جدید با هدف قرار دادن بازار خرده فروشی جهانی بر پا شد. پاناسونیک با بیش از 33000 دست اندر کار صنعتی به نمایشگاه NRF پیوست.
کنفرانس ها بر محور بازسازی تجربه فروشگاه های خرده فروشی در عصر دیجیتال متمرکز شده بود و به این موضوع در غرفه پاناسونیک نیز به صورت جامع پرداخته شده بود.
از جمله راه حل های جدید مهندسی که پاناسونیک برای فضاهای خرده فروشان ارائه داده است، می توان به تاچ پد (Toughpad) مدل FZ-R1 اشاره کرد که به صورت یکپارچه می توان از آن به عنوان موبایل، تبلت و دستگاه POS استفاده کرد در حالی که دارای سیستم عامل ویندوز 8.1 نیز می باشد.
این محصولات بخشی از راه حل های پاناسونیک است که برای استفاده در مکان هایی نظیر بازارچه ها، خرده فروشان، فروشگاه ها، سوپر مارکت ها، میز خدمات رستوران ها، خدمات سریع رستوران ها و هتلها و... مناسب می باشند.
راه حل های خرده فروشی پاناسونیک برای انطباق فروشندگان و بازار در حال تحول امروز، با افزایش فروش، بهبود کارایی، گسترش بینش نسبت به عادات مشتری و کاهش بروز هرگونه مشکل در فناوری، طراحی شده اند.
علاوه بر این، ارتقاء و بالابردن سطح استفاده از روش کانال های OMNI در فروش، جهت فراهم کردن خریدی امن و یکپارچه برای مشتریان حتی به صورت آنلاین و از طریق دسکتاپ، موبایل، تلفن و ... نیز از اهداف مهم به شمار می آمد.

برای اطلاع بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

پاناسونیک



ویدئو پروژکتور مدل PT-LX26

نظر

ویدئو پروژکتور مدل PT-LX26 شرکت فاطررسانور نماینده پاناسونیک با قابلیت های خاص خود نیاز کاربران را در سالن های کنفرانس و همایش،دفاتر شرکت ها، آموزش،دموی محصولات و بسیاری موارد دیگر، بر طرف ساخته است،ویژگی های هم چون:
1-طول عمر لامپ4000 ساعت
2- وزن 2.9 کیلوگرم
3-کنتراست 2500:1
4- رزولوشن : XGA - 1024* 768
5- شدت روشنایی 2600 انسی لومنز
6- ورودی شبکه LAN
7- یک ورودی RGB
برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

ویدئو پروژکتور PT-LX26



گوشی تلفن بی سیم مدل های KX-TGE240-242-243

نظر

پاناسونیک با تولید مدل های جدید از محصولات خود سعی در به کارگیری تکنولوژی های جدید و ارتقای محصولات خود دارد که این موجب جذب رضایت مشتریان شده است.
تلفن بی سیم یک وسیله ی ارتباطی ضروری برای تمام منازل و شرکت ها می باشد.
مشکل یکسری از تلفن های بی سیم در وجود نویز در زمان مکالمه می باشد که باعث می شود صدای تماس گیرنده به وضوح شنیده نشود.
پاناسونیک با تولید گوشی تلفن بی سیم مدل های KX-TGE240-242-243 توانسته این مشکل را تا حد زیادی برطرف نماید همچنین این مدل ها به این دلیل که نویز را بسیار کاهش میدهند، مناسب افرادی می باشند که از سمعک استفاده می نمایند.
این 3 مدل از تلفن بی سیم دارای قابلیت زیادی می باشند که در زیر به چند مورد اشاره می نماییم:
• تماس داخلی با تمام گوشی ها
• تعیین محل تلفن همراه
• حالت شب
• مسدود کردن تماس های ورودی
• کارکرد بدون برق
تفاوت این 3 مدل در تعداد گوشی آنها می باشد.
مدل KX-TGE240 دارای یک گوشی بی سیم و مدل KX-TGE242 دارای 2 گوشی بی سیم و مدل KX-TGE243 دارای 3 گوشی بی سیم می باشد.
برای اطلاع بیشتر از این محصول و سایر محصولات پاناسونیک بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

گوشی تلفن بی سیم مدل های KX-TGE240-242-243