سفارش تبلیغ
صبا ویژن

DIGITAL LINK انتقال سیگنال های دیجیتال تا 100 متر تنها با استفاد

نظر

ترمینال دیجیتال لینک در ویدئو پروژکتورها این اجازه را می دهد تا HDMI ، سیگنال های غیر فشرده صوتی و تصویری دیجیتال HD و سیگنال های کنترلی (اترنت،RS-232C) از طریق یک کابل CAT5e (اSTP) یا بالاتر و تا فاصله 100 متر انتقال داده شوند.
این کابل کشی ساده بسیار ایده آل برای مواردی نظیر نصب سقفی و یا دیگر نصب های دائمی می باشد. اگر متراژ کابل استفاده شده ببش از میزان فوق باشد ممکن است با بروز خطا در اتصال و یا قطع صدا و تصویر مواجه شوید.
DIGITAL LINK بر اساس تکنولوژی HDBaseT ساخته شده و ویژگی های دیگری از جمله ارتباط دو طرفه با ویدئو پروژکتور پاناسونیک و قابلیت اتصال به تجهیزات کنترلی صوتی و تصویری برندهای برتر نظیر Crestron DigitalMedia 8G+ ،Extron XTP و سایر تجهیزات با تکنولوژی مشابه و پشتیبانی از پروتکل های کنترلی آنها بدان افزوده شده است.
از سیگنال های قابل پشتیبانی توسط DIGITAL LINK می توان به HDMI 1.4، HDCP تائید شده و دیگر سیگنال های غیر فشرده صوتی و تصویری اشاره کرد.
با استفاده از این تکنولوژی با کم شدن میزان کابل مصرفی در هزینه ها صرفه جویی شده و انتقال در فاصله بیشتر و با کیفیت عالی صورت می گیرد و تنها یک کابل جایگزین تمام کابل های HDMI، صوت، تصویر و... شده و یک سیستم واحد(اینترفیس دیجیتال) مانند ET-YFB100G را که بکارگیری آن اختیاری است به یک ویدئو پروژکتور دیجیتال لینک متصل می نماید.
استفاده از دیوایس های وایرلس با فرکانس 430تا 440 مگا هرتز مانند دستگاه های مخابره ترانزیستوری(Walkie-Talkie) در نزدیکی آن ممکن است موجب قطع ارتباط در دیجیتال لینک شود.
ویدئو پروژکتورهای پاناسونیک مجهز به ترمینال DIGITAL LINK :

PT-RZ470 / PT-RW330 / PT-RW430
برای اطلاع بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
ویدئو پروژکتور

لینک تماشای ویدئو



فکس لیزری KX-MB2025

نظر

امروزه یکی از پر کاربرد ترین و محبوب ترین روش های انتقال اطلاعات استفاده از فاکس می باشد. در دستگاه فکس لیزری پاناسونیک ماندگاری چاپ روی کاغذ بالا است . این دستگاه ها دارای حافظه در نبود کاغذ و همچنین دارای جعبه خشاب بابت نگهداری کاغذ می باشند دستگاه فکس لیزری مدل KX-MB2025 دارای قابلیت های فراوانی هم چون اسکن رنگی و قابلیت ارسال به EMAIL/FTP، کیفیت چاپ  600  در  600 DPI، سیستم کپی پیشرفته، قابل اتصال به کامپیوتر از طریق  USB و هم چنین 20 برگ تغذیه خودکار اسناد جهت ارسال فکس یا کپی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

فکس لیزری  KX-MB2025



سانترال پاناسونیک KX-TDE100

نظر

دستگاه سانترال به منظور ایجاد یک شبکه خصوصی در یک مجموعه شرکت مورد استفاده قرار میگیرد که در آن با به اشتراک گذاشتن تعدادی از خطوط شهری امکان استفاده برای تمام داخلی ها با تنظیم امکانات و محدودیت ها به وجود خواهد آمد.  در این راستا شرکت فاطر رسانور( نمایندگی رسمی پاناسونیک)خدمات شایانی را به مشتریان خود ارائه داده است.

دستگاه سانترال پاناسونیک KX-TDE100  از سری محصولات دستگاه سانترال پرظرفیت می باشد . این مرکز تلفن قادر می باشد حداکثر 64 خط و 128 خط داخلی را مدیریت نماید.  سری KX-TDE پاناسونیک با امکانات قدرتمند و ارتقاء یافته سیستمهای مخابراتی پیشرفته کاملا IP هستند که قابلیت ها و امکاناتIP تلفنی را روی شبکه محلی (LAN) و هم شبکه های گسترده (Broad Band) فراهم می آورند.

این دستگاه هم مانند TDA100 قدیم دارای  5 جای کارت می باشد . رابط های مختلف IP مانند خط IP ، خط   SIP، تلفن اختصاصی آی پی ، Softphone و خطوط داخلی SIP را می توان در این سیستم تعریف نمود.برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

سانترال پاناسونیک KX-TDE100 



طرح های پیشنهادی پاناسونیک برای \زندگی بهتر\ در Eco-Products 201

نظر

در تاریخ 11 دسامبر 2014 یکی از بزرگترین نمایشگاه های زیست محیطی ژاپن با عنوان “ECO-Products 2014” آغاز به کار کرد. پاناسونیک، در غرفه خود که در سالن 5 شرقی برپا بود به معرفی طیف گسترده ای از محصولات و راه حل ها که زندگی را به سمت شیوه زندگی سبزتر برده و فناوری های نوین که می تواند جهان را در دو حوزه محصولات و فناوری های سازگار با محیط زیست تغییر دهد، پرداخت.

نکات برجسته نمایشگاه

‎•   حوزه محصولات:
* (ZEH) Zero Energy House : نمایشگاه پاناسونیک آخرین فناوری ها در زمینه صرفه جویی انرژی و ECO و تحولات در حوزه خانه هایی با مصرف انرژی صفر بوسیله Casart Eco Cordis II که ترکیبی از طیف وسیعی از ایده ها و فناوری های Panahome ممکن شده است را به نمایش گذاشت.
* لوازم خانگی ECONAVI : بازدیدکنندگان موفق به بازدید از کارکرد هوشمند و چشمگیر محصولات در دست تولید مجهز به ECONAVI که به صرفه جویی در انرژی به وسیله تشخیص خودکار مناطق در جهت بهبود بهره وری انرژی کمک خواهد کرد، شدند.
* و...
•   حوزه فناوری های سازگار با محیط زیست:
* راه حل فروشگاهی : در این قسمت پاناسونیک راه حل های فروشگاهی خود که موجب صرفه جویی قابل توجهی در انرژی می شود، مانند فریزرهای غیر CFC، قفسه هایی که از مبرد CO2 استفاده می کنند، سیستم هایی که برای ایجاد و صرفه جویی در انرژی با نور LED و سیستم های تهویه مطبوع با هم کار می کنند را به نمایش گذاشت.<
* فناوری بازیافت : این قسمت از نمایشگاه در مورد آخرین فناوری های پاناسونیک در جهت بازیافت رزین، طرح بازیافت تابلوهای مدار الکتریکی و صفحات فولاد توضیح می دهد.
* و...‏
برای مشاهده ی ویدئو و اطلاع بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

پاناسونیک




اهدا لامپهای LED پاناسونیک به موزه ی ارمیتاژ روسیه

نظر

پاناسونیک اعلام کرد، شرکت آموزشی ویبولیتین پاناسونیک روسیه، مجموع 1812 لامپ LED که شامل 1693 لامپ شمعی و 119 لامپ رشته ای می شد به موزه ارمیتاژ روسیه، در مراسم بزرگداشت دویست و پنجاهمین سالگرد تأسیس آن در 5 دسامبر 2014 اهدا نمود. موزه ارمیتاژ (Hermitage) یکی از سه موزه برتر جهان بوده و در سال 1990 به عنوان میراث فرهنگی در یونسکو به ثبت رسیده است.
لامپ شمعی با درجه حرارت 2700 کلوین، 5W برق مصرف کرده و لامپ رشته ای درجه حرارت 2700 کلیون داشته و برق مصرفی آن نیز به 10W می رسد. این لامپ ها به صورت گسترده در لوسترها و چراغ های موزه بکار گرفته شده و موزه تصمیم دارد تا به کمک لامپ های پاناسونیک علاوه بر بهبود بخشیدن سهولت نگهداری، مصرف انرژی را کاهش دهد در حالی که زیبایی و ارزش لوازم و نقاشی ها که از تاریخ غنی کاخ رومانف به ارث رسیده اند نیز حفظ می شود.
جایگزینی لامپ های قدیمی با لامپ های LED موجب شد تا در مجموع مصرف انرژی 83% کاهش یابد. تکنولوژی اختصاصی Center Mount این شرکت که در لامپ های LED بکار رفته سبب می شود که این لامپ ها بتوانند نوری شبیه به نور لامپ های رشته ی تولید کنند. با استفاده از این تکنولوژی، شرکت موفق به ایجاد یک ماژول LED در مرکز لامپ شده که به لطف این روش طراحی، لامپ LED می تواند از طریق مدار ماژول نه تنها نور را به سمت بالا بلکه به سمت پائین نیز پخش نماید.
این شرکت قصد دارد در آینده به تأمین روشنایی عالی با صرف انرژی کمتر بدون نیاز به تغییر فضا در موزه ها و مکان های تاریخی برای محافظت از این میراث جهانی با بکارگیری فناوری خود ادامه دهد.
برای اطلاع بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

خبر پاناسونیک