سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوربین مداربسته پاناسونیک با روکش Rain-Wash

نظر

روکش Rain-Wash چیست؟

استفاده از روکش Rain-Wash در کاور دوربین مداربسته پاناسونیک قابلیت دید واضح تر را در این دوربین ها فراهم کرده و اجازه می دهد امنیت محدوده نصب دوربین حتی در مکان هایی که با بارش باران مواجه است و یا زمان هایی که به دوربین آب پاشیده می شود به خوبی حفظ شود، به عبارتی روکش Rain-Wash با به حداقل رساندن مات شدن تصاویر به علت بارش باران و یا وجود گرد و غبار، دید خوب در این دوربین ها را تأمین می نماید.
زمانی که یک دوربین دام معمولی در معرض قطرات باران قرار می گیرد اثرات آن بر روی کاور حبابی شکل دوربین همچنان باقی مانده و موجب تاری میدان دید می شود، اما با استفاده از روکش Rain-Wash قطرات آب پس از برخورد با کاور مسطح شده و تاری تصویر را به حداقل می رساند. علاوه بر آن پوشش مقاوم آن سبب می شود گرد و خاکی که بر روی کاور قرار گرفته به هنگام بارندگی یا قرار گیری در معرض آب به راحتی شسته شود و تصویر واضحی را ایجاد کند.
از دوربین های پاناسونیک که قابلیت Rain-Wash را پوشش می دهند می توان به مدل های WV-SW598، WV-SW396A، WV-SW395A، WV-CW590A و WV-CW594A اشاره نمود.

اطلاعات بیشتر

 

لینک دانلود ویدئو



تلفن بی سیم KX-TG2360JX

نظر



امروزه تلفن بی سیم با برند همیشگی پاناسونیک در هر کجا به چشم می خورد، تلفن بیسیم مدل KX-TG2360JX نیز با ویژگیهای برتر خود موجب تمایز با دیگر محصولات پاناسونیک شده است، دفترچه تلفن با ظرفیت حافظه   تا 50 عدد جهت نگه داری مشخصات، سیستم منشی تلفنی تمام دیجیتال، امکان برقراری کنفرانس 3 نفره  بین تماس ورودی، بیس و گوشی، قابلیت قفل کردن صفحه کلید و بسیاری کاربردهای دیگر در این گوشی تلفن گنجانده شده است، برای کسب اطلاعات بیشتر با کلیک بر روی لینک زیر به سایت شرکت فاطررسانور نمایندگی پاناسونیک هدایت خواهید شد.

تلفن بی سیم KX-TG2360JX