سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نگهداری آسان ویدئو پروژکتورهای پاناسونیک در دانشگاه ها – 4

نظر


نگهداری آسان و بدون دردسر ویدئو پروژکتورهای پاناسونیک
ما نمی خواهیم سوختن ناگهانی لامپ یک جلسه ی مهم را خراب کند، چگونه می توان از این اتفاق جلوگیری کرد؟

لامپ ویدئو پروژکتور ممکن است در طی کار به صورت ناگهانی بسوزد. اگر این اتفاق در طول کلاس رخ دهد، استاد از ما می خواهد که لامپ سوخته به سرعت جایگزین شود. اگر ویدئو پروژکتور در سقف نصب شده باشد و یا فضای نصب محدود باشد، این کار بسیار وقت گیر خواهد بود. این زمان اتلاف شده از کلاس می تواند یک مشکل جدی باشد، به خصوص در شرایطی که بروز مشکل و خرابی به سادگی قابل چشم پوشی نباشد.

لامپ سوخته نه تنها سخنرانی و ارائه را قطع کرده بلکه ممکن است مراسمی که امکان برگزاری دوباره ی آنها نیست را به طور کامل مختل نماید. سوختن ناگهانی لامپ برای همه ی افراد مشکل ایجاد می نماید.

حل این مشکل با ویدئو پروژکتور های پاناسونیک !

اگر شما از ویدئو پروژکتور پاناسونیک با سیستم نوری دو / چهار لامپ و یا منبع نور ترکیبی LED/Laser استفاده می کنید نباید بابت سوختن ناگهانی لامپ نگران باشید.

سیستم نوری دو/چهار لامپ
-------------------------------
سیستم نوری دو/چهار لامپ، حتی اگر یکی از لامپ ها بسوزد به نمایش تصاویر ادامه خواهد داد.

اگر یکی از لامپها در حین کار بسوزد ویدئو پروژکتور بدون اینکه وقفه ای در نمایش تصویر رخ دهد، بر روی لامپ دیگر سوئیچ می کند. بنابراین لازم نیست برای تعویض لامپ سوخته عجله کنید. شما می توانید آن را بعداً در زمان فراغت خود انجام دهید.

همچنین به لطف حالت رله لامپ، قابلیت اطمینان بالا در استفاده ی طولانی مدت از ویدئو پروژکتور فراهم شده است. با امکان سوئیچ کردن بین لامپها، استفاده 24/7 از ویدئو پروژکتور میسر شده است.

سیستم نوری دو لامپ سیستم نوری چهار لامپ


منبع نور ترکیبی LED/Laser
------------------------------
با منبع نور ترکیبی LED/Laser در ویدئو پروژکتورهای سری Solid Shine پاناسونیک، با مشکل سوختن لامپ در طول استفاده مواجه نخواهیم بود، بنابراین قابلیت اطمینان افزایش خواهد یافت.

علاوه بر این روشنائی خطی ویدئو پروژکتورهای سری Solid Shine روشنائی بیشتر در مدت زمان معین را ارائه می دهد. این منبع نور تا 20,000 ساعت به نگهداری نیاز ندارد. در بسیاری از موارد، بدین معناست که تا زمان چرخه جایگزینی آن به هیچ نگهداری خاصی نیاز نخواهد داشت.

منبع نور ترکیبی LED/Laser